Urządzenie bez abonamentu?!
Nie daj się nabrać na ten tani chwyt marketingowy! Nie ma profesjonalnych urządzeń do monitoringu pojazdów bez abonamentu. Każda profesjonalna firma świadcząca usługi monitoringu GPS korzysta ze swoich serwerów których utrzymanie generuje koszty podobnie jak transmisja danych przez GPRS. Każda oferta zawiera jakieś haczyki. Najtańsze na rynku urządzenia działają na zasadzie "zapytaj mnie to Ci odpowiem" tzn. dzwonimy do urządzenia i urządzenie odsyła nam w formie SMS-a swoją lokalizację, którą możemy zobaczyć na mapach Google. Dla kogoś kto nie potrzebuje wiedzieć na bieżąco co się dzieje z pojazdem może to wystarczyć, jednak gdy chcemy "na żywo" zobaczyć gdzie jest nasze urządzenie to pojawia się problem i dodatkowy koszt. Trzeba wtedy wykupić dostęp do jakiegoś chińskiego serwera i odpowiednio skonfigurować nadajnik za pomocą odpowiednich (często nieznanych dla sprzedającego!!! znamy to z doświadczenia!) komend SMS.
Haczyk w naszej ofercie "bez umowy" polega na tym, że kupując urządzenie za odpowiednią kwotę mamy abonament przedpłacony na odpowiedni okres. Po tym czasie jeżeli chcemy dalej korzystać trzeba przedpłacić abonament. Dla naszych klientów mamy atrakcyjne i elastyczne oferty przedłużeniowe.
Dlaczego nasza oferta?
- Wybierając naszą ofertę każdy klient ma gwarancję i pewność działania urządzenia przez cały okres użytkowania.
- Zapewniamy dostęp do historii przebytych tras.
- Monitorowanie bieżącej lokalizacji i stanu obiektów wraz z możliwością przeglądania historii
- Intuicyjny i nowoczesny design wraz z interaktywną instrukcją obsługi
- Panel dyspozytorski pozwalający na definiowanie i obsługę zdarzeń
- Stan pojazdu w czasie rzeczywistym bez konieczności oczekiwania na odświeżenie aplikacji
- Dostępność API w celu integracji z systemami klienta
- Możliwość definiowania reguł składających się z wielu warunków (np. pobyt w strefie z niepracującym agregatem dłuższy niż 30 minut)
- Obsługa automatyczna zdarzeń SMS i Email
- Kontrola stanu i zużycia paliwa* (sondy**, CAN*, pływak**)
- Monitorowanie stylu jazdy kierowcy*: Eco driving i Safety driving.
- Rozbudowany system raportowy
- Monitorowanie Integracja z szyną CAN/FMS* pojazdu
- Wsparcie dla nietypowych urządzeń w pojazdach specjalistycznych, np. przystawki mocy, webasto, pługi, czujniki posypu, itp.
- Identyfikacja i autoryzacja kierowców
- Możemy generować szereg raportów (z tras, odwiedzin punktów, przekroczeń prędkości
- Nie jesteśmy firmą typowo handlową! Jesteśmy od wielu lat firmą instalatorską między innymi właśnie systemów logistycznych. Dzięki temu znamy temat od podszewki i wiemy jak zamontować i skonfigurować urządzenie do prawidłowego działania.
- Zapewniamy wsparcie techniczne przez cały okres korzystania z systemu przez każdego naszego Klienta.
- Stosujemy urządzenia jedynie takie które mają odpowiednie świadectwa homologacyjne i atesty.
- Świadczymy usługi montażu - dla naszych klientów w preferencyjnej cenie.
- Dla każdego klienta udostępniamy darmową aplikację na system Android.
* Funkcje dostępne tylko przy zastosowaniu wyższego modelu urządzenia
** Funkcje dostępne w każdym modelu urządzenia lecz wymagają dodatkowych podłączeń i kalibracji.
Zastosowanie
Nadajnik GPS przeznaczony jest do monitorowania pozycji pojazdów z wykorzystaniem satelitarnych systemów pozycjonowania oraz przekazywania informacji o położeniu i stanie pojazdu do centrum monitorowania za pośrednictwem sieci telefonii komórkowych w technologii GSM/GPRS. Nasz nadajnik jest skonfigurowany i gotowy do działania. Dane przechowujemy na własnym polskim darmowym (dla naszych klientów) serwerze, a nie na żadnym chińskim wynalazku za który trzeba płacić żeby mieć dostęp do własnych danych. W zależności od wybranej oferty bezpłatny dostęp do serwera utrzymywany jest przez 15, 27 lub 39 miesięcy. Po tym okresie można przedłużyć możliwość korzystania z serwera o kolejne miesiące lub lata. Nie wiążemy klienta żadną umową! Proponowane urządzenie stosowane jest w profesjonalnych systemach logistycznych i posiada wszystkie niezbędne homologacje.
Uzyskana homologacja na zgodność z Regulaminem 10, wydana przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej nr E 20 10 R-04 3393 pozwala na zastosowanie urządzenia w niemal dowolnym obiekcie wykorzystywanym w drogowym transporcie kołowym.
Są to między innymi:
samochody ciężarowe
samochody osobowe i dostawcze
Przyczepy i naczepy
motocykle
ciągniki.
Charakterystyka nadajnika GPS
- wejście ACC (zapłon – zmienia tryb pracy urządzenia),
- 1 wejście uniwersalne „sterowane masą” ,
- 1 analogowe wejście pomiarowe (0-30VDC),
- interfejs 1-Wire
- wbudowana pamięć danych o zdarzeniach i położeniu (30 000 pozycji)
- ochrona akumulatora pojazdu (automatyczne odłączenie nadajnika przy niskim napięciu akumulatora)
- wbudowana antena GPS (zewnętrzna opcjonalnie)
- wbudowana antena GSM
- wbudowany akcelerometr (detekcja zmiany nachylenia i przeciążeń)
- złącze programowania – Micro USB
- wbudowany akumulator awaryjny (opcjonalnie)
- uniwersalne wyjście sterujące typu OC (Imax=300mA)
- możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia (transmisja danych lub SMS) oraz zdalnej
- aktualizacji oprogramowania
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Technologia
|
GSM/GPS/GLONASS
|
Zasilanie
|
12/24VDC
|
Pobór prądu min.
|
5mA
|
Pobór prądu śr.
|
45mA
|
Pobór prądu max.
|
350mA
|
Temperaturowy zakres pracy
|
Od -30°C do +85°C
|
Wymiary w mm(Dł x Szer x Wys)
|
67 x 50 x 20
|
Złącze programowania
|
Micro USB (konieczny konwerter RS-USB)
|
Klasa szczelności
|
IP 30
|
Typ antenyGSM/GPRS
|
Wbudowana
|
Typ antenyGPS
|
Wbudowana(opcjonalnie zewnętrzna)
|
Wejście –sygnał stacyjki
|
TAK
|
Interface 1-wire
|
TAK
|
Akcelelometr3D
|
TAK
|
Ochrona akumulatora zew.
|
TAK
|
Typ karty SIM
|
Micro
|
Aplikacja Android Aplikacja IoS